Besplatna isporuka za porudžbine vrednosti veće od 6000 rsd

Plaćanje na rate kreditnim karticama Banca Intesa

Troškovi dostave 340 rsd

14 dana rok za zamenu i povrat robe

Reklamacije

Reklamacija

Reklamaciju za bilo koji proizvod koji potrošač kupi putem naše internet prodavnice www.ddgfashion.rs može izjaviti ukoliko je proizvod zaprimljen sa pogrešno obračunatom cenom ili nekim drugim nedostatkom. Potrošač ostvaruje svoja prava po osnovu saobraznosti u roku od 2 (dve) godine od dana prelaska rizika na potrošača.

Reklamaciju za kupljenu robu putem internet prodavnice www.ddgfashion.rs potrošač može izjaviti:

  • pozivom na sledeće brojeve telefona

     +38169709340
     +38166309340

 

Po prijemu poziva ili e-mail-a u dogovoru sa potrošačem zakazaćemo preuzimanje proizovoda koji potrošač želi da reklamira. U slučaju reklamacije zbog nesaobraznosti, potrošač može da pošalje robu o trošku trgovca kurirskom službom D Express sa kojom imamo ugovorni odnos. Preuzimanje spakovanog proizvoda obaviće kurir kurirske službe D Express o našem trošku, radnim danima u terminu od 8 do 17 časova. Uz proizvod koji se šalje na reklamaciju potrebno je spakovati i popunjeni Reklamacioni list i kopiju ili originalni fiskalni račun. Proizvod koji se reklamira vratiti čist i uredan.

Reklamacioni list možete preuzeti OVDE

Po prijemu reklamiranog proizvoda potrošača obaveštavamo elektronskim putem o broju pod kojim je reklamacija zavedena u evidenciji primljenih reklamacija kao i o datumu prijema reklamiranog proizvoda. Evidenciju o primljenim reklamacijama trgovac čuva 2 (dve) godine od dana podnošenja reklamacije potrošača.

U roku od 8 dana od dana prijema reklamacije obavestićemo potrošača o ishodu na izjavljenu reklamaciju.

Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana donošenja odluke na izjavljenu reklamaciju.

Rok za rešavanje reklamacije prekida se kada potrošač primi odgovor trgovca i počinje da teče iznova kada trgovac primi izjašnjenje potrošača na odgovor trgovca. Potrošač je dužan da se izjasni na odgovor trgovca najkasnije u roku od tri dana od dana prijema odgovora trgovca. Smatraće se da potrošač nije saglasan sa predlogom trgovca ukoliko se ne izjasni u roku od tri dana.

Ukoliko trgovac donese odluku o prihvaćenoj reklamaciji, obavestićemo potrošača elektronskim putem i preduzeti mere u skladu sa zahtevom potrošača koji je naveden u Reklamacionom listu. Elektronskim putem šaljemo i skeniranu odluku na izjavljenu reklamaciju. Rok za rešavanje reklamacije je 15 dana od dana donošenja odluke na izjavljenu reklamaciju. Ukoliko se potrošač odluči za povrat sredstava, sredstva za porudžbine plaćene platnom karticom uplaćuju na isti način, dok se za porudžbine plaćene pouzećem sredstva uplaćuju na tekući račun koji je potrošač naveo u Reklamacionom listu. Konačan rok u kome će sredstva biti vraćena potrošaču na karticu zavisi isključivo od od politike poslovanja banke izdavaoca kartice.

Ukoliko trgovac donese odluku o neprihvaćenoj reklamaciji, potrošača će obavestiti o ovoj odluci elektronskim putem uz skeniranu odluku na izjavljenu reklamaciju. Trgovac je dužan da potrošača sveobuhvatno obavesti o mogućnosti rešavanja spora vansudskim putem, kao i nadležnim telima za vansudsko rešavanje sporova. Reklamirani artikal biće poslat kurirskom službom na adresu koja je navedena u Reklamacionom listu. Ukoliko potrošač iz nekog razloga ne zaprimi pošiljku, dostava će biti pokušana još jednom. Ukoliko potrošač odbije uručenje reklamiranog artikla, trgovac će isti artikal čuvati 30 dana od datuma kada je pokušano uručenje, nakon čega će isti artikal dati na rashood.

Ukoliko je potrošač za kupljeni proizvod dobio garanciju i ako se reklamacija izjavljuje nakon proteka 2(dve) godine od dana kupovine, potrošač je dužan da reklamaciju izjavi davaocu garancije.

 

Saobraznost

U skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača Brands Collections d.o.o. je dužan da isporuči robu koja je saobrazna ugovoru. Brands Collections d.o.o. je odgovoran za nesaobraznost robe ugovoru koja se pojavi u roku od 2 (dve) godine od dana prelaska rizika na potrošača. Ukoliko nesaobraznost nastane u roku od 6 meseci od dana prelaska rizika na potrošača, može se pretpostaviti da je nesaobraznost postojala u trenutku prelaska rizika na potrošača. Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru, naročito troškove rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi Brands Collection d.o.o.

Garancija

Garancija se obezbeđuje u skladu sa pozitivno pravnim propisima koji regulišu predmetnu oblast, a kojom se garantuje da je prodata roba saobrazna ugovoru o prodaji na daljinu.

 

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova

Potrošački spor se može rešiti postupkom vansudskog rešavanja potrošačkih sporova. Kao trgovac smo dužni da Vas obavestimo da smo po zakonu obavezni da učestvujemo u ovom postupku. Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova obavlja se na transparentan, efikasan, brz i pravičan način pred telom za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova. Ministarstvo sačinjava listu tela i javno ih objavljuje. Dostupna je na linku: Lista tela za vansudsko rešavanje sporova

Postupak pred telom može da pokrene potrošač samo ukoliko je prethodno izjavio reklamaciju ili prigovor trgovcu. Potrošač protekom jedne godine od dana (bezuspešnog) podnošenja reklamacije gubi pravo na podnošenje predloga za vansudsko rešavanje spora.

Vansudsko rešavanje potrošačkog spora može da traje najduže 90 dana od dana podnošenja predloga.

Vansudsko rešavanje potrošačkih sporova, ne primenjuje se pored ostalog:

  • u potrošačkim sporovima koji su predmet Zakona o zaštiti potrošača, ako je vansudkso rešavanje sporova uređeno posebnim zakonom, a naročito u oblasti pružanja elektronskih komunikacionih usluga, poštanskih usluga, finansijskih usluga, osim finansijskih pogodbi, usluga putovanja;
  • za rešavanje sporova po procedurama koje je ustanovio sam trgovac;
  • na neposredne pregovore između potrošača i trgovca;
  • na pokušaj mirenja strana povodom spora u parničnom postupku;
  • u postupcima koje je trgovac pokrenuo protiv potrošača.

Svaka stranka u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora plaća svoje troškove (troškovi zastupanja, putni troškovi i sl.). Rad tela za vansudsko rešavanje potrošačkog spora je besplatan za stranke u postupku vansudskog rešavanja potrošačkog spora.